May 22, 2012

Judge dismisses part of broadcasters' suit against online TV streamer Aereo

A portion of a lawsuit brought by WNET, PBS and several other broadcasters against online television startup Aereo has been dismissed, reports Reuters. U.S. District Judge Alison Nathan in Manhattan turned down a claim of unfair competition but left intact a copyright infringement argument. Aereo, backed by billionaire media magnate Barry Diller, launched in New York City in March, charging subscribers $12 a month to stream over-the-air content to cellphones, tablet computers and other devices. Broadcasters filed the lawsuit that month.

No comments: